اره تا ۲،۳ ماهگی همینجورن بچه ها.چون سیستم گردش خون اول خون رو به ارگانهای اصلی مثل قلب و مغز میرسونه واسه همین خونرسانی به دست و پا کمتره
چون خون تو گردششون کمه خون میره سمت ارگانهای حیاتی مثل مغز و قلب و کلیه و کبد
و خون رسانی به دست و پا کمتر میشه برای همین سرده
اره عزیزم طبیعیه
بله،دکتر به من گفت دما بدن و سر مهمه.دما پا و دست مهم نیست،دختر من اکثر مواقع دست هاش سرده.
از وقتی بدنیا اومد تا الان همیشه دست وپاهاش سرده
بچه ها اوايل دست و پاهاشون سرد ميشه
بله هم دست هم پا
سردش باشه اره خب
دستکش بپوش سرما نخوره
اره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.