مامانا دستای بچه های شما هم سرده؟

۱۰ پاسخ

اره تا ۲،۳ ماهگی همینجورن بچه ها.چون سیستم گردش خون اول خون رو به ارگانهای اصلی مثل قلب و مغز میرسونه واسه همین خونرسانی به دست و پا کمتره

چون خون تو گردششون کمه خون میره سمت ارگان‌های حیاتی مثل مغز و قلب و کلیه و کبد
و خون رسانی به دست و پا کمتر میشه برای همین سرده

اره عزیزم طبیعیه

بله،دکتر به من گفت دما بدن و سر مهمه.دما پا و دست مهم نیست،دختر من اکثر مواقع دست هاش سرده.

از وقتی بدنیا اومد تا الان همیشه دست وپاهاش سرده

بچه ها اوايل دست و پاهاشون سرد ميشه

بله هم دست هم پا

سردش باشه اره خب

دستکش بپوش سرما نخوره

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🌙لین خانوم 😍 مامان 🌙لین خانوم 😍 ۵ ماهگی
مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان دایان مامان دایان ۸ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۱۲ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۱۲ ماهگی
مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی