چجوری هویج خلالی میکنید؟

۴ پاسخ

رنده المانیاهست نارنجیا من بااونامیکنم

رنده مخصوص داره

رنده درشت بزن به پهنای هویچ

بارنده خیلی درشت

سوال های مرتبط

مامان 👩‍👧‍👦مامان بچهام👩‍👧‍👦 مامان 👩‍👧‍👦مامان بچهام👩‍👧‍👦 ۵ سالگی
مامان کیان مامان کیان ۵ سالگی
مامان سادات کوچولوها مامان سادات کوچولوها ۵ سالگی