برا منم4100بود طبیعی
بچه قبلت طبیعی اوردی با۴۲۰۰؟؟ بعضی دخترا حدود۳۹۰۰روهم سزارین میکنن
آره اگ تو سونو ۴ نشون بده سز میکنن
این قانون جدید هست ؟چون مامانم 15سال پیش طبیعی زایمانش کردن بچه هم 4200بود
۴ به بالا سزارین میکنن
کاش بگین چند کیلو سزارین میکنن بخوریم تپل بشه بچه
ماشالا
خداحفظشون کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.