۷ پاسخ

برا منم4100بود طبیعی

بچه قبلت طبیعی اوردی با۴۲۰۰؟؟ بعضی دخترا حدود۳۹۰۰روهم سزارین میکنن

آره اگ تو سونو ۴ نشون بده سز میکنن

این قانون جدید هست ؟چون مامانم 15سال پیش طبیعی زایمانش کردن بچه هم 4200بود

۴ به بالا سزارین میکنن

کاش بگین چند کیلو سزارین میکنن بخوریم تپل بشه بچه

ماشالا
خداحفظشون کنه

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی روزهای ابتدایی تولد