سلام
دکتر زکیه بخشی پور چطور دکتریه کسی رفته پیشش؟

۳ پاسخ

سلام من زیر نظرش هشتم دکتر خوب و خوش اخلاقیه

زیاد نشنیدم تعریفشو بدن من دکترم لیبیا عباسیه دکتر نظری هم خوبه

اولین بار اسمشو میشنوم خودم توزنده جانی رفتم خیلی خوب بود رفت تهران یکی از دوستام عباسی یکی دیگه هم قاسمی راضی بودن

سوال های مرتبط

مامان دلنیا ایلیا🩷💙 مامان دلنیا ایلیا🩷💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری