سلام مامانا دکتر افسون زارعی چطور دکتریه؟

۳ پاسخ

برای نازایی بهتره

اینستا داشت خیلی مثبتی میذاشت

برای نازایی هست خوبه ولی فک نکنم مراقبت بارداری انجام بده.بیشتر ivf میکنه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓😍 مامان توت فرنگی🍓😍 هفته سیزدهم بارداری
مامان ممدزرا 😄 مامان ممدزرا 😄 هفته دوازدهم بارداری