منم عین توام عاطی ستین۶دی اومده من ببلاک ای آر سوال منم هست
منم بچم 6دی ب دنیااومد
تیر ماه ک ۶ ماهگیش تموم شد،بعد واکسن ۶ ماهگی
تا یک سالگی ماهی یه بار ببر دکتر چکاپ کلی
خوب شده رفلاکسش؟وزن دهیش چجوری بود با نان ای ار؟
ای ار بعد از ۶ ماه رو شیر خشک خودش نوشته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.