۶ پاسخ

منم عین توام عاطی ستین۶دی اومده من ببلاک ای آر سوال منم هست

منم بچم 6دی ب دنیااومد

تیر ماه ک ۶ ماهگیش تموم شد،بعد واکسن ۶ ماهگی

تا یک سالگی ماهی یه بار ببر دکتر چکاپ کلی

خوب شده رفلاکسش؟وزن دهیش چجوری بود با نان ای ار؟

ای ار بعد از ۶ ماه رو شیر خشک خودش نوشته

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۳ ماهگی