۳ پاسخ

اول تو اب و نمک بزار ۲ ۳ ساعت قشنگ تمیز بشه
بعد دربیار بنداز تو یک قابلمه خیلی بزرگ نصف اب داشته باشه
اب ک داغ شد یک قل زد همه اب رو بریز بیرون و قلماتو یکم زیر شیر بگیر
بعد قابلمه رو پرررر اب کن و قلماتو بزار بپزه
توش یک پیاز گنده یا چندتا حبه سیر بنداز
یک چوب دارچین با یک قاشق چای خوری سیاهدانه
سیاهدانه برای گرم کردنشه لختیاریه
بزار قشنگ ۷ ۸ ساعت بپزه تا ابش غلیظ بشه..
وقتی ابش غلیط علیظ شد
قلمارو بردار
میتونی یکبار دیگه ام ۷ ۸ ساعت بزاری بپزه
من تا ۳ بارم میگیرم چون خیلی چرب و مقویه

با پیاز و برگ بو و یک تیکه چوب دارچین بزار تو ی قابلمه بزرگ پر ابش کن زیر گاز اولش زیاد جوش که اومد کم کن 6 7 ساعت با شعله کم بزار بپزه

اول بشور بریز تو قابلمه آب قل بخوره خون آب‌ها بره
بعد دوباره قابلمتو آب کن قلمهارو بریز چوب دارچین، سیر ،برگ بو ،یه پیاز درسته بنداز توش زیرشم کم کن چندساعت بپزه قشنگ
البته آبی‌ که میریزب بستگی به حجم قلمت دارها نه زیاد بریز نه کم

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۲ سالگی
مامان 💜نیلا جونم💜 مامان 💜نیلا جونم💜 ۲ سالگی
مامان المیر مامان المیر ۲ سالگی