برای من از امروز شروع شده شنبه واکسنش زدم داره اشکم در میاد😭
ب زورم شده بده
چون واکسنم بود قطره استامینوفن هم هست خب طبیعیه بیحال و گیج باشن بخوابن.توخوابم شیر نمیخورن
بایت اینکه قندشون نیوفته خوایی نکرده من توخابم ک بود هر ۲ ساعت بزور میدادم بخوره اگه دهنشم باز نمیکرد اروم انقد باانگشت میزدم رو لبش ک باز کنه بعد میخورد کامل
چون بیحالن خودشون تقاضا نمیکنن ما خودمون باید بدیم
سه چهار روز برای من شیر نخورد بعد اشتهاش خوب شد
اوه اوه
۲ ماهگی سن اعتصاب شیره
طبیعیه
من که بچم تا ۷ ماهگی سینه نگرفت با شیردوش برقی میدوشیدم با سرنگ میدادم بهش
بعدشم سر خیانت شوهرم شیرم خشکید
حسرت شیر دادن به بچم به دلم موند
منک از دیروز رد دادم دیگه🤕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.