۶ پاسخ

هنوز بهم تاریخی نداده

۳۹هفته و۳روز

38هفته

من دومی رو ۳۸ و سه روز گفت درمیارم.یکشنبه میشه به امیدخدا

خواهر من سزارین دومش۳۷هفته و۳روز بود فکرکنم

۳۷الی ۳۸

سوال های مرتبط