بچه ها بد چن وقت کافی بارمو چیدم چطور شد؟؟
نظرتونه؟

تصویر
۱۱ پاسخ

عالی🥹🌷🌷🌷

خیلی با سلیقه 👌🏽

😍😍😍😍👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

شیک و مرتب🤩👌🏻

خیلی عالیه😍😍😍😍😍

خیلی زیباس

چه قشنگ

عالی شده عزیزم ولی بنظر من چون کافی بار هستش نمک و فلفل ساب و بردار وگرنه عالیه

عالیه 😍😍

خیلی قشنگه عزیزم

عالی😍😍

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۱۱ ماهگی
مامان آوینا.آریا🌈 مامان آوینا.آریا🌈 ۱۴ ماهگی
مامان نیک مامان نیک ۹ ماهگی