بچه ها چطور شد اینا ..

تصویر
۱۵ پاسخ

عکسشو بردی آتلیه گرفتی ؟

خیلی خوشگله
عزیزم دونه ای چنده؟

چ خوشگل شده...مبارکه عزیزم

قشنگن مبارک
منم واسه دخترم همینجوری سفارش دادم فقط دورش صورتیه

ای جوووونم مبارکت باشه شاپسر😍

خیلی قشنگه منم دوست داشتم فاب عکس بگیرم ولی دستم خالی بود

خیلی قشنگع مامان خوش ذوق🩵🩵

مبارکه
من فامیل پایه ندارم واسه همین جشن نگرفتم واسش
فقط میان میخورن میرن بدون اینکه بیان کمی برقصن خب مثلا جشنه میخوام چیکار بیان عین مجسمه بشینن

عالیه عزیزم اون قاب عکساش چنده ؟

خیلی قشنگ شده
مبارک باشه😍😍🦷

خیلی خوشگله میشه پیجشم برا من بزارید؟

با گچ درست کردن؟؟؟ چقد شد هزینش؟؟

قشنگ شده

باجی درست کردی؟

اینام برای روی آش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان یاشار🩵یارن💕 مامان یاشار🩵یارن💕 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان عماد و امیرعلی مامان عماد و امیرعلی ۵ ماهگی
مامان تربچه مامان تربچه ۱ سالگی
مامان رهام مامان رهام ۱۴ ماهگی