۳ پاسخ

جودویر با یذره اب میزارم بپزه ابش کامل کشیده بشه بهش پوره موز و سیب اضافه میکنم در اخر بعش ۳۰ تا شیر خشک اضافه میکنم رقیق بشه دختر من ک عاشقشه

جو دوسر پرک می‌زارم بپزه بعد با موز خرما
یا سیب یا هر نوع میوه دیگه قاطی میکنم
چهار مغز،

6ماه ونیم هم میشه اوتمیل با این مواد که گفتین داد؟

سوال های مرتبط

مامان 𝑨𝒎𝒊𝒓𝑨𝒍𝒊 مامان 𝑨𝒎𝒊𝒓𝑨𝒍𝒊 ۱ سالگی
مامان فسقلی🧸 مامان فسقلی🧸 ۱۳ ماهگی