خانما اوتمیل وسرلاک و چطور درست میکنید؟؟؟

۱ پاسخ

جو دوسرپرک یا جوپرک رو میپزم با خرما یا موز قاطی میکنم دو پیمانه شیرخشک هم بهش اضافه میکنم بعضی اوقات هم سیب باهاش میپزم.
بچم چون حساسیت به پروتیین گاوی داره سرلاک بهش نمی‌دم

سوال های مرتبط

مامان داریوش کوچولو مامان داریوش کوچولو ۱ سالگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱ سالگی
مامان فسقلی🧸 مامان فسقلی🧸 ۱۳ ماهگی
مامان ❣️دل‌آرا❣️ مامان ❣️دل‌آرا❣️ ۱۶ ماهگی
مامان دایانا مامان دایانا ۱ سالگی
مامان آیهان🌙🧸 مامان آیهان🌙🧸 ۱۶ ماهگی