۳ پاسخ

اصلا نگران نباش یه چیزی گیر میاد تهش خدا خودش روزی بچه‌ها رو میرسونه

داری استرس یه اتفاق محال رو میکشی

نگران نباش شیرخشک هست

سوال های مرتبط

مامان ارغوان و ارسلان مامان ارغوان و ارسلان ۶ ماهگی