خانما مگه الان تکون بچه رو میشه حس کرد یا من توهم زدم😄

۹ پاسخ

اره میشه عزیزم بستگی به موقعیت جفت داره

من میفهمم گاهی انگار حباب میترکه یا مث موج
هردوجفتم خلفیه

من فوندال هس از ۱۵ هفته قشنگ میفهمم مث پر زدن پروانه یا ترکیدن حباب

جفتت خلفی باشه طبیعی هستش من از اول ۱۶هفته فهمیدم

من حس میکنم 😁وقتی دوتاش باهمه یجوریههه

والا من دیروز حس کردم چون خلفی ام

نه عزیزم توهم نیس😂 برا بعضیا زود حرکت میکنه بستگی به نوع جفت داره

من جفتم قدامی و تا الان حس نکردم
شما جفت تون خلفیه؟

اگ جفتت خلفی باشه ممکنه خیلی خیلی کم مثل حباب ترکیدن دیگ حس کنی

سوال های مرتبط

مامان فندقی مامان فندقی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محیـ🩰ــا مامان محیـ🩰ــا روزهای ابتدایی تولد