اره میشه عزیزم بستگی به موقعیت جفت داره
من میفهمم گاهی انگار حباب میترکه یا مث موج
هردوجفتم خلفیه
من فوندال هس از ۱۵ هفته قشنگ میفهمم مث پر زدن پروانه یا ترکیدن حباب
جفتت خلفی باشه طبیعی هستش من از اول ۱۶هفته فهمیدم
من حس میکنم 😁وقتی دوتاش باهمه یجوریههه
والا من دیروز حس کردم چون خلفی ام
نه عزیزم توهم نیس😂 برا بعضیا زود حرکت میکنه بستگی به نوع جفت داره
من جفتم قدامی و تا الان حس نکردم
شما جفت تون خلفیه؟
اگ جفتت خلفی باشه ممکنه خیلی خیلی کم مثل حباب ترکیدن دیگ حس کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.