۴ پاسخ

من 1 ماه دادم
بعدش دیدم استفراغ نمیکرد دیگه نخریدم

مندارم فاموتیدین میدم
البته دکتر گفت فقط ۲ هفته بدم
زیاد اثر نداره ولی بی اثر هم نیس

من دارم بهش فاموتیدین میدم خدا رو شکر بهتره

والا من دادم اثری ندیدم هم امپرازول هم اون
دیگه ندادم

سوال های مرتبط