۲ پاسخ

دختر من ۱۱ کیلوعه دیگه خستم کرده هر غذایی یه قاشق میخوره دیگه جیغ میزنه انقد شربت اشتها بهش دادم انگار نه انگار

از شیر بگیرش کلا

سوال های مرتبط