۳ پاسخ

من فقط رعایت کردم دکترش گفت هر یک ساعت ی ربع شیر بده، اروغشو بگیر،خودمم شیر و گوجه و شکلات نخورم خیلیییی بهتر شد

کیدیزول عالیه من برا دخترم استفاده میکنم 👌

اس امپرازول
اروغ گیری بعد شیر
نیم ساعت حالت ایستاده بعد هربار شیر
شیب چهل درجه در حالت خاب
شیرخشک ای ار
فاصله دوساعته با شیر قبلی ک پرخوری نکنه

سوال های مرتبط