بهترین زمان برای غربالگری دوم کی هست

۴ پاسخ

من ۱۵ هفته و پنج روز رفتم ، آزمایشگاه بهم گف ۱۶ بیایی بهتره ، ولی بعضی جاها دیدم میگن بهترین زمان ۱۵ هفته دو روزه

آزمایش غربالگری دوم بهترین زمانش ۱۵-۱۶ هفته اس ، ۱۸ برا سونو انومالیه

ب من گفت ۵ اردیبهشت برو

۱۸هفته عزیزم

سوال های مرتبط

مامان کوچِلی مامان کوچِلی هفته شانزدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیستم بارداری
مامان آسا خانوم🩷👼🏻 مامان آسا خانوم🩷👼🏻 هفته بیست‌وششم بارداری