۱۲ و نیم قرص خوردم هنوز میگن باز نشده 😫😭😭😭😭😭😭😭

۸ پاسخ

خدا کمکت کنه عزیزم ❤️

عزیزم من با نه تا قرص سه قلو هامو سقط کردم قوی باش درست میشع من انقدر زجر کشیدم هم کوتاژ شدم هم هیستروسکپی

الهی بمیرم برات 😭

هر موقع دردت گرفت زور بزن

وای یاداوریش هم لرزه به تنم میندازه، من پارسال بعد ۸ ساعت بادرد فراوون سقط کردم، از درد نمیتونستم راه برم ولی شانس باهام یار بود که سقطم کامل بود و فرداش مرخص شدم ، اگه شرایطشو داری راه برو خیلی، کمک میکنه زودتر جدا بشه، حتما همسرت کنارت باشه بجای مادرت، برای ارامشت بهتره

قرص زیر زبانی گذاشتی؟

داخل نذاشتی قرص من ۶ ساعت بعد قرصا ب درد خونریزی افتادم اخرم کامل سقط نشد کورتاژ کردم

چند تا خوردی تا الان ؟!

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وچهارم بارداری