خدا کمکت کنه عزیزم ❤️
عزیزم من با نه تا قرص سه قلو هامو سقط کردم قوی باش درست میشع من انقدر زجر کشیدم هم کوتاژ شدم هم هیستروسکپی
الهی بمیرم برات 😭
هر موقع دردت گرفت زور بزن
وای یاداوریش هم لرزه به تنم میندازه، من پارسال بعد ۸ ساعت بادرد فراوون سقط کردم، از درد نمیتونستم راه برم ولی شانس باهام یار بود که سقطم کامل بود و فرداش مرخص شدم ، اگه شرایطشو داری راه برو خیلی، کمک میکنه زودتر جدا بشه، حتما همسرت کنارت باشه بجای مادرت، برای ارامشت بهتره
قرص زیر زبانی گذاشتی؟
داخل نذاشتی قرص من ۶ ساعت بعد قرصا ب درد خونریزی افتادم اخرم کامل سقط نشد کورتاژ کردم
چند تا خوردی تا الان ؟!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.