دوستان من دیروز قرص دمیترون را ۱۲ ساعتی خوردم عیب نداره؟

۱ پاسخ

دکتر برای منم نوشته
چندباری خوردم ولی دیگ نمیخورم با اینک حالت تهوع دارم ....

سوال های مرتبط

مامان هلنا مامان هلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق


فندق مامان فندق فندق ۷ ماهگی
مامان فسقلی کوچولو🥰 مامان فسقلی کوچولو🥰 ۷ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته یازدهم بارداری