سلام خیلی تهوع دارم قرص دمیترون بخورم عیب داره؟

۶ پاسخ

ن صب ناشتا بخور

سه ماهه اول بهم گفت ممنوعه خوردنش.منم نخوردم فقط باید تحمل کنی.من در حدی حالم بد میشد که نمیتونستم چیزی بخورم فشارم 8میشد ولی اصلا نخوردم این قرص رو

من خوردم
الان از دی روز حالت تهوع ندارم رفته
چون زیاد بالا میاوردم ب کمر فشار میومد مجبور شدم بخورم☹️

ب من دکتر نداد تا چندروز پیش

B6بخر

وای منم همش دهنم تلخه میل ب هیچی ندارم لواشک میخورم ک مزه دهنم عوض شه فقط چند دیقه تاثیر میزاره

سوال های مرتبط

مامان معجزه💔 مامان معجزه💔 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان سوپرایز مامان سوپرایز روزهای ابتدایی تولد
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد