بچه ها من خیلی تهوع دارم میتونم دمیترون بخورم؟

۶ پاسخ

برا من کپسول زنجبیلی زینتوما دادن عالی بود

نه عزیزم دمیترون به هیچ عنوان نخور دکترا میگن

منم دارم از دکترم پرسیدم گفت نخور. دیمن هیدرینات نوشته برام. ولی خب مثه دمیترون نیست

سرخود نباید بخوری دکتر حتما تجویز کنه

عزیزم سرخودی نخوراول ازدکترت بپرس بعد ماهم مثل شمابودیم هرچی بهم گفتن بخور سرخودنخوردم خطرناکه رفتم دکترم

اره من دکترم بهم داده عالیه یکی میخورم هر وقت حالت تهوع داشته باشم

سوال های مرتبط

مامان سه فرزندی💖💖💙 مامان سه فرزندی💖💖💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان هلنا مامان هلنا روزهای ابتدایی تولد