بی خطر ترین دارو همون ب۶ هست
در شرایط غیر قابل کنترل معمولا دمیترون را تجویز میکنند
اوایل دکتر برای من آمپولش رو با سرم تجویز کرده بود.
انشاءالله که هیچی نمیشه.
آیا این قرص رو دکتر واسه بچه ها ی ۷_۸ ساله هم تجویز میکنه برای سرماخوردگی
من بدون اندانسترون نمیتونم اصلااا
والا میگن تاثیر داره ولی منم هر روز یکی میخورم
ایشالا که چیزی نمیشه
منم میخورم هر روز چاره ای ندارم اگه نخورم نمیتونم غذا بخورم همش بالا میارم
معمولا تا قبل از ماه هشتم فقط ب۶ را توصیه میکنند.
ماه ۹ به بالا دمیترون هم میتونید مصرف کنید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.