بچه ها قرص اندانسترون روی بچه تاثیر میزاره همش ۱۲ روز خوردم

۷ پاسخ

بی خطر ترین دارو همون ب۶ هست
در شرایط غیر قابل کنترل معمولا دمیترون را تجویز میکنند

اوایل دکتر برای من آمپولش رو با سرم تجویز کرده بود.
ان‌شاءالله که هیچی نمیشه.

آیا این قرص رو دکتر واسه بچه ها ی ۷_۸ ساله هم تجویز می‌کنه برای سرماخوردگی

من بدون اندانسترون نمیتونم اصلااا

والا میگن تاثیر داره ولی منم هر روز یکی میخورم
ایشالا که چیزی نمیشه

منم میخورم هر روز چاره ای ندارم اگه نخورم نمیتونم غذا بخورم همش بالا میارم

معمولا تا قبل از ماه هشتم فقط ب۶ را توصیه میکنند.
ماه ۹ به بالا دمیترون هم میتونید مصرف کنید

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان مامان نفس مامان روزهای ابتدایی تولد