۱۳ پاسخ

من ۲/۵ ساله میخورم
کمی چاق شدم ولی خب اینجوری خودمو دوس دارم
فقط یکم پهلو دارم که باید ورزش کنم
رو اعصاب هم تأثیر میزاره یه مقداری بدخلق میشم همین دیگ من این عوارض و ترجیح میدم به حاملگی مجدد🤭

من پنج سال میخورم هیچ مشکلی ندارم
فاصله ۹ سال بین ‌پسرامم خوردم باید ببینی بهت میسازه یا نه

چهارسال ن من استپ وزنی دارم تغییری تو اشتهامم ندادع تو اعصابمم نداده

من کیست دارم یه دوره سه ماهه ال دی خوردم از پنجاه کیلو شده ۶۴☹️موهام میریزه شدید اون تایمی که استفاده میردم خیلی عصبی بودم حالت تهوع داشتم بی خواب بودم خیلی بد بود واسه همین دیگه دکتر نرفتم از ترس اینکه بازم بگه ال دی بخورم

ال دی چجوریه،تاثیرش رو بدن ،چاغ میکنه؟چون من خیلی لاغرم اگه چاغ می‌کنه یک دوره بخورم

من پنج ساله که میخورم چاق نمیکنه عصبی می‌کنه

من روکین میخوردم چهار سال حالا هم شش ماه استراحت دوباره شش ماه میخورم

من خواهرم ۱۲ سال که میخوره

من کیست داشتم یه دوره ال دی خوردم یه دوره اچ دی ریزش مو شدید گرفتم

من نخوردم تا حالا

من نمی‌خورم یبار دکتر داده بود خوردم خیلی حالمو بد کرد نمی‌خورم کلا

زنداداشم یساله میخوره 😃

من تا حالا نخوردم اما فکر کنم هرمونا رو بهم میریزه

سوال های مرتبط