۳ پاسخ

همه چی اوکیه ولی بیلی روبین ۱۲ برای این سن به نظرم زیاده و دکتر بهت بگه بزاریش دستگاه
حالا بازم به دکتر نشون بده

برا زردی بچه نوشتن. خوشبختانه مشکل کبدی نداره سطح بیلی روبین هم در محدوده هست و جای نگرانی نیست.

پسرتون زردیش لب مرزه
قطره میدین بهش؟

سوال های مرتبط

مامان دلوین و دنیز👭 مامان دلوین و دنیز👭 ۲ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری