پسرمنم همین علائم وداشت ولی خب به همراه سرفه الان ۳روزه بیمارستانم😩
پیش یه متخصص ببر ببین اون چی میگه ویروس خیلی بدی هست
کلا شربت استامینوفن نسبت به قطره تب رو بهتر پایین میاره فقط از داروخانه سوال کنید میزانش رو
یه نصفه شیاف ۱۲۵فک کنم برا سن دختر شما خوب باشه
دکتر به من گفت میتونی ۴ساعت بعد از استامینوفن اگه داغ بود شیاف بذاری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.