من دیگه از طلا حالم بهم میخوره،تو جایی مثل ایران چه اینده ای داریم که طلا جمع کنیم....
من طلا فروختم کابینهامو عوض کردم ممبران زدم.والا تو امریکا واروپا خانومها اصلا طلا جمع نمیکنن اصلا به فکر طلا و تورم نیستن،حالا ما ایرانیا از بدبختی همیشه به فکر طلا هستیم
۶۰تومن ۴گرم میدن
ببین چی لازم داری همون کارو بکن
۶۰ تومن ۳ گرم میکنه و چند سوت
من خودم طلا خریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.