خانما چ طعم و مارک سرلاکی خوشمزس و تپل میکنه؟؟

۶ پاسخ

لایک کن منم بیینم

عزیزم من کلی سرلاک و پودینک و حریره
دارم ک خوشمزن و نی نی ها زود قبولش میکنن
دارای سیب سبز سلامت از بهداشت

اگ کوچلوت بی اشتهاس وبدغذا🤔
یاقدوزن نرمال نداره🧏
یا شاغلی .یا برا مسافرت لازم داری
یا اینکه رشد نی نی ات برات مهمه
محصولات درجه یک وارگانیک✅️رو بهت معرفی میکنم🤗
⭕️سفارش ۳محصول به بالا شامل تخفیف⭕️
من اینجام 👇
@Savigh_nini1405

همه طعماش خوبه جز چند میوه

حریر بادوم گندم و خرما

من حریره بادام گرفتم راضی ام

سوال های مرتبط

مامان نفسم مامان نفسم ۷ ماهگی
مامان تمشک مامان تمشک ۳ سالگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱ سالگی
مامان ELIN🧸🌙 مامان ELIN🧸🌙 ۱۵ ماهگی
مامان مامان دوقلوها🩷 مامان مامان دوقلوها🩷 ۱۷ ماهگی