لایک کن منم بیینم
عزیزم من کلی سرلاک و پودینک و حریره
دارم ک خوشمزن و نی نی ها زود قبولش میکنن
دارای سیب سبز سلامت از بهداشت
اگ کوچلوت بی اشتهاس وبدغذا🤔
یاقدوزن نرمال نداره🧏
یا شاغلی .یا برا مسافرت لازم داری
یا اینکه رشد نی نی ات برات مهمه
محصولات درجه یک وارگانیک✅️رو بهت معرفی میکنم🤗
⭕️سفارش ۳محصول به بالا شامل تخفیف⭕️
من اینجام 👇
@Savigh_nini1405
همه طعماش خوبه جز چند میوه
حریر بادوم گندم و خرما
من حریره بادام گرفتم راضی ام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.