خانما چه سرلاکی خوبه؟؟هم مزش هم تپل کنه

۵ پاسخ

منم العا پرسیدم گفتن موز و گندمش خوشمزس

سرلاک نستله طعم گندم و‌خرما ولی برای چاقی میخلی پودر فسفوویت خیلی خوبه

سرلاک فرنی برنج

منم موندم چی کنم همه میگن سرلاک ندیدم بهترع

از سرلاک های آی بانو بگیر طبیعی هم هست
من سفارش دادم تازگی

سوال های مرتبط

مامان فندق👁️🤍 مامان فندق👁️🤍 ۱ سالگی
مامان ویهان کوچولو💙 مامان ویهان کوچولو💙 ۱۵ ماهگی