۱۲ پاسخ

من از روز اول خودم آشپزی میکردم

یه هفته بعدش😭😭😭

من با مادر شوهرم اینا تو یه ساختمون زندگی میکنم تا بیست روز مامانمو ابجیم پیشم بودن از بیست روزگی رفتم خونه مامانم تا یک ماه و نیم به بعدش مادر شوهرم غذا درست می‌کنه می‌فرستم یا بعضی وقتا که خدم میپزم‌ غذا بچرو‌میفرستم نگه دارن برام 😂خدا خیرش بده😂

بعد بیست روز تقریبا
ا

از ۱۱ روز بعد از زایمانم خودم آشپزی میکردم
البته تا ۱۰ روزگی خونه‌ی بابام بودم

من بعد ۴۰ روزامروز اشپزی کردم

از بعد ده روزگی دست تنها بودم با یه بچه دوسال ونیمه و یه نی نی جدید

از بعده ده‌روزگی تنهابودم

پسر من شب بیداره روز خوابه دیگه تند تند کارامو میکنم . خیلی کم میخوابم مثلا دیشب ۳ خوابیدم تا ۷ بعدش غذامو درست میکنم و بقیه کارا

وایییی نگو😑😑تا یک غذا درست میکنم هزار بار شعله گازو روش خاموش میکنم

من فعلا خونه مامانمم ولی بعدا مشکلات این شکلی شروع میشه 😑

من چند روز آشپزی میکنم تا بچه میخوابه

سوال های مرتبط