سونو عصارزادگان یا نصوحیان؟؟؟ تجربه ای دارید

۱۴ پاسخ

من بچه اولم عصارزادگان میرفتم البته اونوقت خودشون مطب جدا نداشتن تو سونوی احتیاط کار بودن دقتشون خوب بود
این یکی بچم میرم نفیس دکتر مجید ضیایی میتونم بگم بهترینه توی دقت و حوصله و وقتی ک میذارع برا چک‌کردن جنین

نصوحیان خیلی خوبه

من همه سونوهام پیش نصوحیان بودم عالی بود خداییش

من پیش دوتاش رفتم خدایی دوتاش خوب بودن

شماره از نصوحیان دارید برام بفرستید؟!
و اینک‌آدرسش کجاست

نصوحیان عشقه عشق.
امروز قرار بود برم رایگان فقط جنسیت رو بهم بگه. ولی از اول همههه چیشو چک کرد برام صدا قلبشو گذاشت و همه جاشو نشونم داد. حتی بازم طول سرویکسمو چک کرد. رایگاااان.

نصوحیان دکتر باحوصله خوبیه همه چیز توضیح میده همراه میزاره بیاد و فیلم بگیره

من از اول بارداریم عصارزادگان رفتم خیابان عسکریه عالی بوده همه تشخیص درست بوده

عصارزادگان چون رفتم عالیه نصوحیان نمیدونم

فقط نصوحیان

نصوحیان

نصوحیان ک عالی از همه لحاظ

من نصوحیان رفتم ی بار خیلی خوب بود

نصوحیان

سوال های مرتبط

مامان 🩵akay🩵 مامان 🩵akay🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته یازدهم بارداری