مهدیه خوبه من سر کارن همش اونجا میرفتم قیمت هاش خیلی مناسبه .دکترهاش هم خوبن.ولی باید ۵صبح بری اسم بنویسی برای نوبت که همون روز صبح انجام میدن دیرتر نوبت میشه بعدازظهر یا فرداش
نصوحیان دقیق و عالی برو پیش اون
من رفتم مریم روشن راضی بودم ۲۹۰۰
چه جالب که اسم بچه هامون یکیه😅
ب نظر من مهدیه نرو اشتباه نشون میده من رفتم سجاد فر1800000
من مهدیه رفتم خ اوکی بود ...
جای مهم برو
مهدیه نرو
نصوحیان ۲۱۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.