سلام مامانا خوبین میشه همه چیزو برام تفسیر کنید من که نفهمیدم چیز بدی که نیست

تصویر
۴ پاسخ

یه کیست داری همه چیزت نرمال و طبیعیه تاریخ زایمانت برج۸ روز ۱۸ ام زده الانم ۹ هفته و یک روزی

همه چی خوبه گلم فقط یه کیست دارین که فکر نکنم مشکل ساز باشه باز با دکتر درمیون بزارین

یه ساک حالگی هست جنینم داخلشه ضربان قلبشم ۱۶۸ هست یه کیستم دیده شد تو رحمت

خیلی واضح نوشته همه چیز رو فارسی. گفته ضربان قلبش هم ۱۶۸ ...نوشته حجم مایع طبیعی خوبه همه چیز نرماله
یازده هفته به بعد هم برا آنتی مراجعه کنید

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کریمی مامان کریمی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان خدایا کمکم کن مامان خدایا کمکم کن هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان محمد حسن💚 مامان محمد حسن💚 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌ونهم بارداری