یه کیست داری همه چیزت نرمال و طبیعیه تاریخ زایمانت برج۸ روز ۱۸ ام زده الانم ۹ هفته و یک روزی
همه چی خوبه گلم فقط یه کیست دارین که فکر نکنم مشکل ساز باشه باز با دکتر درمیون بزارین
یه ساک حالگی هست جنینم داخلشه ضربان قلبشم ۱۶۸ هست یه کیستم دیده شد تو رحمت
خیلی واضح نوشته همه چیز رو فارسی. گفته ضربان قلبش هم ۱۶۸ ...نوشته حجم مایع طبیعی خوبه همه چیز نرماله
یازده هفته به بعد هم برا آنتی مراجعه کنید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.