اولین غذای جوجم .فرنی 🥰😍

تصویر
۶ پاسخ

نوش جونش باشه عزیزم

عزیزم از ظرفش راضی هستی؟..من خریدم،همه بهم میگن سیلیکونی خوب نیست

چجوری درست کردی

تا الان چیزی ندادی معمولا از همون ۶ماهگی غذا میدن

با اب یا شیرخشک؟

عزیزم چجوری درست کردی

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۱ ماهگی
مامان 💙پسرام💙 مامان 💙پسرام💙 ۱۱ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۱۵ ماهگی
مامان قند عسل 💜 مامان قند عسل 💜 ۱۶ ماهگی
مامان آرنیک🦕 مامان آرنیک🦕 ۱ سالگی
مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی
مامان نـــــیکــــی👧🏻💓 مامان نـــــیکــــی👧🏻💓 ۷ ماهگی