برا منم اونت هست، هم شیرخودمو میدم هم شیرخشک، تا حالا که خوب بوده
من بیبی لند گرفتم خوبه
مدل ارتودنسی خیلی راحته من دخترم۳۴هفته بدنیا اومد گرفت
من اونت میدم ۹۸ درصد بچه ها میگیرن
اونت من گرفتم خوب میخوره
اونت نگرفت؟
برا من اونته تا الان ک اوکی بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.