۷ پاسخ

برا منم اونت هست، هم شیرخودمو میدم هم شیرخشک، تا حالا که خوب بوده

من بیبی لند گرفتم خوبه

مدل ارتودنسی خیلی راحته من دخترم۳۴هفته بدنیا اومد گرفت

من اونت میدم ۹۸ درصد بچه ها میگیرن

اونت من گرفتم خوب میخوره

اونت نگرفت؟

برا من اونته تا الان ک اوکی بوده

سوال های مرتبط