۳ پاسخ

دختر من چند بار زیاد شیر خورد اینجوری شد شاید کلا ۳ دفه از تولدش تا الان

نه طبیعی نیست رفلاکس داره ببر دکتر دارو بده کنترل میشه دیگه از دماغش در نمیاد فقط از دهنش میاد،حواست باشه داخل خواب اینجوری نشه مخصوصا شبا سر دست بزارش دل بالا نزار بچت زیر سرشم بلند تر از تنش باشه

رفلاکس داره

سوال های مرتبط