۴ماهگی سبکتر بود واسه دختر من.۲ماهگیش ولی اذیت شد خیلی
نه خیلی خوب بود نه تب داشت نه دردی راحت بازی میکرد
کیان که خیلی اذیت شد تب نداشت ولی پاهاشو نمیتونست تکون بده همش جیغ میزد گریه میکرد دوماهگی رو انقدر اذیت نشد
نینی من دوماهگی خیلی علاعم نداشت فقط تب کرد خیلی اذیت نشد ولی چهارماهگی برعکس خیلی اذیت شد شیر نمیخورد نمیتونست بخابه اسهال حالت تهوع تب و ....
سلام من امروز زدم صبح به دو سه ساعتی گریه ولی از ظهر یا گریه میکنه یا غور غور درد داره
مثل دوماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.