۸ پاسخ

چون ورم دارن اولش

ای خدا
خدا حفظش کنه طبیعیه
چون ی مقدار روزای اول ورم دارن

چون روز های اول وزنش کم میشه دوباره وزن اضافه می‌کنه برمیگرده سر وزن اولیه اش

دوستان درست میگن
اصلا جای نگرانی نداره

عزیز چیا خوردی ماشاءالله این قدر خوب وزن گرفته؟

۱۰روز اول وزن کم میکنن بعد دوباره شروع میکنن ب وزن گیری

عزیزم خیلی بچها بعد تولد تا ۱۴ روزگی. وزن کم میکنن ..خدا شکر ک کم نکرد..

تازه من شنیدم یه سری بچه ها به دنیا میان کمم میشه
نگران نباش درست میشه

چون بچه به دنیا میاد صرف سه چهار روز تقریبا ۷ تا ۱۰ درصد وزنشو کم میکنه بعد دوباره وزن میگیره دختر شمام کم کرده باز رشد کرده رسیده به ۳۸۰۰ طبیعیه

سوال های مرتبط