سلام خانما برا ۳۰ تا ظرف اش دندونی چقدر حبوبات میخاد؟؟؟؟؟

۱ پاسخ

دو بسته لوبیا دو بسته نخود دو بسته عدس شش بسته بلغور گندم ... من نصف این مواد رو گرفته بودم همش ۱۶ تا ظرف شد .. از این ظرفا

تصویر

سوال های مرتبط