۸ پاسخ

فکرنکنم مشکلی باشه تاجایی که میدونم خوب هم هست

دختر منم عاشق لیوان و ظرف مس هست کلا توی لیوان مس اب میخوره توخونه

اب رو نمیدونم ولی غذا پختن تو ظروف مسی ضرر داره

ما ۴ ساله با لیوان مسی آب میخوریم

همیشه با لیوان مسی میخوریم

من پسرم با لیوان مسی آب میدم

مس خیلی هم خوبه
فقط قشنگ بشور چون بالای کابینت بوده کثیف نباشه

اتفاقا میگن اب با لیوان مسی بخورید

سوال های مرتبط