دخترا
شمام درد زیر دلتون
یا تو مقعدتون میگیره تو هفته من ؟!

۶ پاسخ

بخاطر بزرگ شدن رحم هسته فشار میاره بخاطر هموروئید هم میتونه باشه

من مقعدم هفته شما بودم درد میکرد بعدش فهمیدم هموروئیده 😑💔الآنم خیلی اذیتم

منم بودم گاهی هم هستم هنوز

من دیروز اینجوری بودم ، احساس فشار زیرشکمم و لگنم داشتم

آره منم اینجوری میشم بعضی وقتا

بله مقعدم ولی بیشتر بخاطر همرورید و یبوسته

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد🎀🩷 مامان شهرزاد🎀🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری