بخاطر بزرگ شدن رحم هسته فشار میاره بخاطر هموروئید هم میتونه باشه
من مقعدم هفته شما بودم درد میکرد بعدش فهمیدم هموروئیده 😑💔الآنم خیلی اذیتم
منم بودم گاهی هم هستم هنوز
من دیروز اینجوری بودم ، احساس فشار زیرشکمم و لگنم داشتم
آره منم اینجوری میشم بعضی وقتا
بله مقعدم ولی بیشتر بخاطر همرورید و یبوسته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.