بنظرمن نرو اگه بدو بدو با ی پیامش بری فک میکنه خیلی منتظرش بودی از خدات بوده یکم ناز کن
سلام عزیزم رفتی؟
اول جواب نده بزار پیگیر باشه بعد برو
نرو عزیزم اینا از نعشگیه میپره از سرش باز همون آش وهمون کاسه کلا بیخیال شو
شاید این سه هفته رفته ترک اعتیاد
برو باهاش اتمام حجت کن اگه خانوادت پشتتن طلاق بگیر
برو اول ی دست کتکش بزن
بعد تکلیفتو روشن کن همین
برو و بهش بگو این یه هفته کدوم گوری بودی
برو از بلاتکلیفی کبهتره
برو باهاش حرف بزن کاری که نمیکنه باهات
بعد سه هفته تازه یادش اومده ؟
کراشه؟🤣🤪
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.