#فرزندپروری
#شیرخشک
#گهواره
به دلم افتاده نمیزنه🥲🙃

تصویر
۱۷ پاسخ

از صبح داره می‌زنه دوبار هم جنگنده رد شد الان با صدای خیلی زیاد

خدا از دهنت بشنوه

موافقم باهات
نیروگاهها رو نمیزنه

این تو بمیری از اون تو بمیریا نیس خیلی جدی بود ،خدا رحم کنه

خدا به بچه هامون رحم کنه🥲

خدا بزنه کمرشون انشالله مردیم از استرس

خدا کنه خدا کنه خدا کنه

عزیزم نمیزنه خیالت راحت
تنگه ی هرمزو باز کردن

منم حس میکنم نمیدونم

پناه برخدا

چنتا پل و راه اهنو زده جاده تبریز زنجان هردو طرف بستع شده

انشالله که نزنن خدا خودش کمکمون کنه آخه بدون آب وبرق چکار کنیم

زد گلم

به دل منم افتاده میزنه الانم که داره پلها اینارو ویرون میکنه😨😔

من هردفعه بهش فکر میکنم گریه میکنم ان شاالله ک نمیزنه

هرچی خیره پیش بیاد

بدجور استرس دارم

سوال های مرتبط