من میدم راضیم ازش
من ۱ ماه و نیمه اینو میدم دلدرد و یبوست نشده وزنشم خوب جلو میره، بقیه شیرها اصلا نساختن
من راضیم
نه اصلا
مندمیدم یبوست گرفته ووزن گیری زیاد نداشته
دخترم بالا میآورد با این شیرخشک
اولین ک هی نباید شیرو عوض کرد بعدشم وزن گرفتن مربوط ب بدن خود بچست ک استعداد داشته باشه یا نه
من میدم راضیم
دل درد رو همه بچه ها دارن حالا هرشیری بخواد باشه
یبوست نه
دخترمن از بدوتولد داره میخوره نان ۱،وزن تولدش۲۶۰۰بود
الان ۲ماه ۲۰روزشه ۵۲۰۰
بچه من یبوست میشه
من همینو میدم فعلا اوکیه نمیدونم چقد وزن داده ولی
نان یوبس میکنه کلا
من ۲۱ روزه میدم بهش خوبه
شیرخشک خیلی خوبیه اما خیلی سنگین البته نان سادشو
دختر من یبوست گرف
من از اول همینو دادم خوبه
من به بچم میدم خوبه
من دادم خوب بود دلدردو یبوست نگرف اما وزنم نگرف ب اون صورت،این دفعه عوضش کردم گیگوز گرفتم ببینم این چجوریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.