۳ پاسخ

دکتر پسرم گفت بالشت فرمدهی طبی فقط تاثیرداره
من دی روهه گرفتم
احتمال خفگی هم نداره و اتفاقا برای جلوگیری از رفلاکس حتما باید شیب دار و مرتفع باشه جاشون
طاق بالا نباید بذاری

بالشت فرم دهی خوبه من تا ده روزگی بالشت نزاشتم ولی بعد ازذه روزگی ازاین بالشت استفاده کردم خوب بوده

بهتره که تا دوسالگی بالشت استفاده نکنی
خدایی ناکرده احتمال خفگی داره

سوال های مرتبط

مامان دلانا🥹🐥 مامان دلانا🥹🐥 ۱۲ ماهگی
مامان محمدآراد💙 مامان محمدآراد💙 ۱۵ ماهگی
مامان سامیار👧🏻سلین مامان سامیار👧🏻سلین ۱۳ ماهگی
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۶ ماهگی
مامان نیلا🧚‍♀️ مامان نیلا🧚‍♀️ ۳ ماهگی