دکتر پسرم گفت بالشت فرمدهی طبی فقط تاثیرداره
من دی روهه گرفتم
احتمال خفگی هم نداره و اتفاقا برای جلوگیری از رفلاکس حتما باید شیب دار و مرتفع باشه جاشون
طاق بالا نباید بذاری
بالشت فرم دهی خوبه من تا ده روزگی بالشت نزاشتم ولی بعد ازذه روزگی ازاین بالشت استفاده کردم خوب بوده
بهتره که تا دوسالگی بالشت استفاده نکنی
خدایی ناکرده احتمال خفگی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.