من چون رفلاکس داره وقتایی که میخوام پوشکشو عوض کنم یا بذارمش بازی کنه ازش استفاده میکنم یا گاهی روپام بخوابونمش چون همش باید روشیب باسه بالا نیاره
اره خیلی
عالی
من دی روحه گرفتم هنوز نمیدونم کاربردی هست یا نه، داشتم اتفاقا بهش فکر میکرپم یه وقت بچه اذیت نشه
خیلی 👍👍
بنظر من نه زیاد، من سر دخترمو خیلی کم گذاشتم، الان نمیدونم استفاده کنم یا ن
اره خیلی خوبه
اسم دخترامون یکیه☺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.