۱۰ پاسخ

اول براش قطره میریزم ماساژ میدم کثیفا ک خیس خورد با پوار میگیرم ک اذیت نشه

با پوار بینی
ولی گاهیم میبرمش حموم اب گرم که بهش میخوره نرم‌میشه میاد بیرون
اونجوری راحت تره
این روشو جدیدا یادگرفتم🤪🚩😉

دستمال کاغدی لول میکنم آروم در میارم

من هم براش قطره میریزم هم با پوآر بینی تمیز میکنم هم با ته سنجاق قفلی خیلی راحت تر تمیز میکنم

من با پنس برمیدارم وقتی خواب بود با قطره هم خیس میخوره میاد بیرون

هر روز چن بار واسش قطره بيني ميريزم نرم ميشع عطسه ك ميكنه خودش مياد بيرون اكثر موقع ها دماغش تميز بوده

با پوآر برقی

با پوار بینی

من با پوآر بینی امتحان کردم راحت نبودم باهاش
فقط گوش پاک کن خیلی راحته برام

با پوار برقی عزیزم من خیلی راضیم

سوال های مرتبط

مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی