۱۹ پاسخ

بنظرم فقط تویی .

اگه تا اینجای کار با چیزایی که دیدی حس میکنی ایران پیروزه ازین ببعدم همینه دیگه

منم خیلی امیدوارم ب پیروزی...فقط بخاطر وعده ی خدا که گفته ظالم نابودمیشه

بستگی داره پیروزی رو چی تعریف کنی

عزیزم با این همه ویرانی با این موج آدم بیکار شده ، آیا ایران پیروزه ؟ من فقط یه روزنه امید دارم که توافق کنن و این ویرانی ها بازسازی بشه وگرنه اگه توافقی نشه هیچی از ایران نمی مونه ، استرس هم که خب طبیعیه آدم حتی آمپولم میخواد بزنه یه مقدار استرس رو داره ،،اینکه دیگه بحث نیروگاه هاست و زندگی ما ..‌.

من نمیدونم کی پیروز میشه
ولی آرومم در کل
چون چیزی که بخواد اتفاق بیوفته
در هر صورت میوفته
ما نمیتونیم جلوشو بگیریم

ایران پیروز میشه که یه کم خوشبینانه هست ولی منم میگم شاید حل بشه

نمیشه بگی هیچی نمیشه که
چون شروع کرده داره میزنه دیگه

فقط شمایی

فقط خودتی

☹️☹️☹️☹️☹️پیروز معنی پیروز رو خوب فهمیدیم

همیشه خداطرف حق بوده پیروز ماهستیم به کمک الله، درجنگ خرابی وتلفات هست
جنگی نبوده که همه چیز سالم باشه حتی جان انسان ها درخطرنبوده باشه

فقط میدونم باید دعاکنیم سرنمازامون توسل به ائمه

ایران وقتی پیروز بود که هنوز ۱۸و۱۹دی رخ نداده بود ایرانه الان فقط ویرانه🥲

تو اون هشت سال جنگ هم هیچی از ایران نمونده بود ولی بعد جنگ ساختنش قشنگ تر از قبل ولی من الان ترسیدم خیلی بد ترسیدم چون خیلیا از این وضعیت خوشحالن و دنبال مقصر هستن

فععععک نکنننم

تهش نمیدونم کی پیروزه
میترسم از این مسیری ک به پیروزیه

منم امیدوارم✌️

من از شدت ناامیدی اینجوریم هیچی برام مهم نیس هیچ خبردنبال نمیکنم ۲۱روزه ک شوهرخاهر۲۳سالم و کذاشتیم زیرخاک زندگی براهممون تیره و تاره و هیچی مهم نیس دیگ

قطعا وعده خدا حق است
منم امیدوارم به بزرگی خدا

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۲ سالگی