۵ پاسخ

چرا من یه ترامپ داخل لیوان میبینم؟؟؟؟؟

امروز یه خبر خوندم مردم طلا هاشونو میفروشن برای گذروندن زندگی خرید مایحتاج یعنی اوضاع خیلی بده خیلی

هیچی دیگ باید منتظر بمونیم شاید خدا ی کاری واسمون کنه شاید از خواب ناز بیدار بشه دعاهامونو بشنوه بنده هاشو ب امون کی ول کرده نمی‌دونم چرا نیس چرا معجزه هاش نیس نمی‌دونم منم کلافه و پر از استرسم همش ب خودم دلداری میدم هیچی نمیشه نمیزنه و فلان ولی وقتی میرم خبرا رو میخونم کلا جون از تنم می‌ره انقد ک اون کله زرد حیون بی رحمانه داره میکوبه و هیچکس نمیتونه کاری کنه واقعا تو بد مخمصه ای گیر افتادیم کاش حداقل مادر نبودیم 🙃🫠💔🥹😭😭😭😭😭😭

من همیچوری بی حال افتادم رو تخت
اصلا عصبی عصبی

همه مون حیف بودیم 😔

سوال های مرتبط

مامان پسرم ودخترم مامان پسرم ودخترم ۲ سالگی